Vlucht Kl naar KK - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van leon vroemen - WaarBenJij.nu Vlucht Kl naar KK - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van leon vroemen - WaarBenJij.nu

Vlucht Kl naar KK

Door: Leon en Ilona

Blijf op de hoogte en volg leon

13 Augustus 2011 | Maleisië, Kota Kinabalu

Na enkele dagen in Kl te hebben verbleven en een beetje uitgerust te zijn hebben we een ticket via Air Asia geboekt naar Kota Kinabalu `KK` in Sabah Borneo.
Op het vliegveld werden we meteen weer wakker geschud.
Onze bagage was in totaal 39 kg, wat 9 kg te zwaar was zoals wij hadden opgeven via de internet boeking.
jaja je moet erbij blijven met dat
internet boeken, zo krijg je als eerste hot seats, 10x duurder als normale stoel, verzekering die je 6x moet annuleren anders lukt het niet, en nog zo´n paar kleine dingen.
Maar 9 kilo te zwaar kwam toch op zo´n 270 mal.ringit die we moesten betalen.
Na een vlucht van 2,5 uur kwamen we aan in KK, daar was het goed weer, mooie zonsondergang en langs de houten boulevard op palen liggen de restaurants en cafe`s.
Ook is er de vismarkt, Fillipijnse bbq, en de lokale groente markt.
Erg gezellig en achteraf gebleken is het op de Fillipijnse bbq goed en goedkoop eten. Met name het grote assortiment vissoorten.
De volgende dag regen, hele dag, gelukkig is het wel niet koud.
Vlucht geboekt naar Sandakan.
Nog wat moeten discussiëren omdat we een dag eerder uit hotel gingen.
En we de reeds betaalde nacht nog te goed wilden houden als we terug kwamen in KK.
Uiteindelijk was het gelukt en zijn we zondagochtend naar Sandakan gevlogen.