Aankomst zuidelijkste stadje ter wereld - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van leon vroemen - WaarBenJij.nu Aankomst zuidelijkste stadje ter wereld - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van leon vroemen - WaarBenJij.nu

Aankomst zuidelijkste stadje ter wereld

Door: Leon en Ilona

Blijf op de hoogte en volg leon

31 Januari 2010 | Argentinië, Ushuaia

Na een aantal dagen over ruta 3 te hebben gereden zijn we aangekomen in Ushuaia.
We waren er natuurlijk al eerder ivm vertrek naar Antarctica. Maar nu zijn we er met onze auto.
Er staat wel Fin del Mundo echter het einde van de wereld is het (hopelijk) niet.
Wel is het het zuidelijkste stadje ter wereld.
Een leuk stadje met veel toeristen. Op de camping Pista de Andino hebben we weer onze oostenrijkse vrienden getroffen en een zwitsers koppel (Sylvia en Chris) die met de motor onderweg zijn.
Ivm het slechte weer zijn we na enkele dagen weer vertrokken uit Ushuaia en via natuurlijk weer veel piste (wasbord) wegen met gaten door Tierra del Fuego richting de Chileense grens gereden.
Via Porvenier de veerboot genomen naar Punta Arenas op weg naar Nationaal Park Torres del Paine.

• 23 Februari 2010 - 16:53

Marcel:

Nu kan ik ook eens als eerste een reactie plaatsen;
    Schitterende foto's en verhalen.
    Bedankt voor de kaart en veel plezier gewenst. Groetjes Marcel en Ilona

• 23 Februari 2010 - 17:17

Marion&Jos:

Het is leuk weer wat te horen van jullie. Zo te zien hebben jullie er nog plezier in. Heb je al wat in de jeep gereden of is dat alleen weggelegd voor Leon. we blijven jullie belevenissen volgen grtz JKMC

• 23 Februari 2010 - 19:43

Angelique:

Yeah, teken van leven. Het ziet er inderdaad vrij winderig uit daar...grappig verkeersbord!Super foto's, geweldige omgeving.
    Hei, Iloon wie is trouwens die vent met die baard op de foto (je chauffeur?)
    Groetekes oet Schalbruch

• 23 Februari 2010 - 19:50

Larry En José:

De foto's blijven altijd weer verbazen. Schitterend. Leon, misschien kun je de volgende keer een kapper meenemen want dat kan dus niet he, die baard. Ik weet wel een kapper voor je!!!!
    We wachten weer op jullie volgend bericht en de nieuwe foto's.

Groeten Larry en José

• 24 Februari 2010 - 09:07

Fam Weusten:

we hebben net de mooie fo
    to bekeken zo te zien
    gaat het jullie goed
    mie zal wel schrikken als
    ze jou ziet met die baard
    hij staat je goed net
    but spencer in een of andere film groeten en laat weer eens wat horen
    liefts met van die mooie foto;s tot ziens

• 24 Februari 2010 - 11:39

Osman:

Hallo,

Eindelijk een teken van leven.
    Ik begon al ongerust te worden.
    Foto's zijn super en ik kan zien dat jullie het naar je zin hebben.
    Geniet er met volle teugen van, maar laat ons aub niet zo lang wachten op het volgend verslag.

• 24 Februari 2010 - 13:50

Jean Dexters:

houd jullie auto heel,
    groetjes van uit hulsberg.
    het wordt nu lente hier
    temp. overdag 10 gr.