Vlucht en aankomst Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van leon vroemen - WaarBenJij.nu Vlucht en aankomst Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van leon vroemen - WaarBenJij.nu

Vlucht en aankomst Kuala Lumpur

Door: Leon en Ilona

Blijf op de hoogte en volg leon

10 Augustus 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het is weer zover, we gaan weer eens even er tussenuit.
Dit jaar geen 11 maanden, maar het zijn toch nog 27 dagen geworden.
Meer zat er dit jaar niet in.
We zijn met onze auto naar vliegveld Düsseldorf gereden en hebben deze daar geparkeerd.
Vervolgens met British Airways ( met 1 uur vertraging ivm slecht weer ) naar London Heathrow gevlogen.
Gelukkig zat er genoeg tijd tussen aankomst en vertrek naar Maleisië, waardoor we niet als een halve gek hoefden te rennen om bussen en weet ik wat nog meer te halen om op tijd te zijn.
Om 22:00 uur, London time, gespen we onze stoelriemen vast en rollen we met de Boeing 747 van Malysian Airways richting de startbaan.
Even later kiezen we het luchtruim en al snel vliegen we boven de grijze wolkenmassa.
Het vliegtuig is gelukkig niet vol waardoor we een rij met 4 lege stoelen kunnen bezetten, hierdoor wordt het toch wat comfortabeler dan de eerste plaats naast moeder met klein kind dat de hele tijd op zo`n speel-xylofoon ligt te rammen.
Na zo`n 12 1/2 uur vliegen met wat turbulentie raakt het landingsgestel de Maleisische grond.
Het weer is bewolkt maar wel met 32 graden Celcius, dus dat is beter als het koude natte NL.
Na de bagage check en paspoort controle nemen we de monorail naar het centrum van Kuala Lumpur (KL).
Vanaf het station nemen we de laatste km`s een taxi die ons afzet bij hotel Maya.
Voor ons doen een super luxe ***** Hotel.
Maar je moet natuurlijk wel even bijkomen van de reis, dat gaat dan wel een beetje in stijl.
We worden ook een jaartje ouder.