Aankomst Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van leon vroemen - WaarBenJij.nu Aankomst Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van leon vroemen - WaarBenJij.nu

Aankomst Buenos Aires

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg leon

14 December 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Vandaag zijn we dan aangekomen in Buenos Aires.
In Brussel hebben we onze bagage moeten verdelen, we zaten aan elk bijna 46 kilo !!
Echter de grote rugzakken waren over de 30 kilo, dus die moesten lichter. Voor elke 'te zware' kilo meer dan 23 kilo betaal je 63 euro extra per kilo.
Dat zou veel te duur worden. Na een half uurtje zweten en improviseren, één rugzak uit de hoes gehaald.
De resterende bagage de lege hoes in en weer wegen op de weegschaal. Uiteindelijk kwamen we uit op ieder 2 stuks bagage van 23 kilo per stuk. Geen extra kosten dus.
Alleen 1 kilo drop was ons fataal in de handbagage, daar hebben we dan maar de grondstewardes mee blijgemaakt en deze op Zaventem achtergelaten.
Na vlucht van 10,5 uur zijn we in Sao Paulo Brazilië, overgestapt in een ander toestel en doorgevlogen naar Buenos Aires waart we drie uur later aankwamen.

Aangekomen in Buenos Aires was de bagage er natuurlijk niet. Niet alleen de onze maar meerdere passagiers. Twee uur later met de bus naar het guesthouse,incl.bagage.
Deze was met andere vlucht meegekomen.
Eindelijk zitten we dan bij Hernan en zijn vriendin van B&B: Gorriti.
Het is 25 graden en op het terras is perfect met fles bier !

• 14 December 2009 - 03:38

Nanda:

jaaaaahhh jullie zijn er. Eerst een paar dagen de hangmat in na alle stress van afgelopen weken? hahaha...Het avontuur is eindelijk begonnen...Ik lees en leef met jullie mee. oh ja...hier vriest t inmiddels 1 graad pffff..Proost!!

grtz Nanda

• 14 December 2009 - 09:28

Jeroen :

Zo jullie en de bagage zijn aangekomen, de reis is begonnen. Geniet er maar lkr van, ik wacht hier in de kou (de winter gaat hier zoals nanda schrijft nu beginnen) op de eerste foto's.

• 14 December 2009 - 12:59

Marion&Jos :

De eerste etappe zit erop. Geniet maar van die fles bier, dat doen wij ook, alleen die 25 graden die missen we hier. grtz JKMC

• 14 December 2009 - 13:16

Mandy:

Hoe krom he, in twee verschillende tassen mag die 46 kilo de man wel mee.... pfffff. Was wat voor mij geweest maar ja!
    Geniet in het land van de Tango en laat die cervezas maar lekker smaken.

Hasta luego!

• 14 December 2009 - 18:43

Pap:

Datm zal wel stressen geweest zijn in Brussel.Was erg leuk met 't video bellen mam vond 't geweldig.Jullie zijn aan gekomen en kunnen nu bijkomen van de vliegreis en de stress

• 14 December 2009 - 21:52

Hans V:

Ongelofelijk dat het er nu eindelijk van gekomen is na al die tijd van voorbereiden. De tijd van genieten is aangebroken. En met al jullie ervaringen opgedaan tijdens eerdere reizen zal het er wel relaxed aan toe gaan. Ik wens jullie de tijd van jullie leven met dit gigantische avontuur. Je moet het maar aandurven.
    Heel veel plezier.
    Gr. Hans

• 14 December 2009 - 22:34

Stefan:

Hoi Leon en Ilona,
    Geef me nog eens het adres door van het Guesthouse. Ik ben het weer eens kwijt geraakt. Van die coordinaten word ik gek. Ik ga het anders testen. Gooi die GPS van jou weg want die is van voor de oorlog toen de aarde plat was. Verdoemme het vriest tot het kraakt hier. Wanneer kunnen we skypen. Stuur maar een mailtje.
    Groeten
    Stefan, Claudia en de kis.

• 15 December 2009 - 08:38

Tanja:

Na veel voorbereiding en werken eindelijk aangekomen op de eerste bestemming!!!! Ik wens jullie nogmaals een geweldige reis en geniet ervan. Goetjes uit Ulestraten.....

• 15 December 2009 - 21:01

Angelique:

Hé...teken van leven! Wauw, lekker zon (hier vriest het ondertussen 7 graden..) Stressen zeg met die bagage (ook flauw eigenlijk hé, als je nu heel dik bent hoef je ook niet bij te betalen ;-)

• 15 December 2009 - 21:18

Osman:

Zullen we ruilen.....?
    Heb intussen mijn iso ondergoed aangetrokken. Het is geen weer voor 'n Turk hier....

Geniet maar lekker !!!

• 16 December 2009 - 19:46

Joyce Roest:

Hey luitjes,
    Hoera!!! de reis is echt begonnen! Geniet er van en ik hoop dat het nog mooier wordt dan jullie je voorgesteld hadden maar dat gaat vast lukken!!! Anderen hebben al iets gezegd over het weer hier...nou intussen is d eerste sneeuw gevallen en is alles wit...ellende...hahaha het is jullie gegund jullie hebben er keihard voor gewerkt en geknokt!! En ik ga met veel plezier jullie verslagen lezen!! XXX

• 19 December 2009 - 21:20

Karin:

hoi ,leon en ilona
    sorry ,beetje laat met reageren.Als het goed is heeft Paul gemaild.We hebben nog niets gehoord van de huurders.denken jullie aan Guido,is morgen jarig, dat vind hij wel leuk.Trouwens Ilona,ik ben net terug van wandelen,erg koud.Niet goed voor mijn tenen!!!Ik wil graag even weten of deze en die vorige mail is aan gekomen.Heel veel groetjes.Doei.