Landrover naar Antwerpen gebracht - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van leon vroemen - WaarBenJij.nu Landrover naar Antwerpen gebracht - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van leon vroemen - WaarBenJij.nu

Landrover naar Antwerpen gebracht

Door: Leon en Ilona

Blijf op de hoogte en volg leon

06 December 2009 | Nederland, Schimmert

Op 27/11/09 is de Land Rover geplaatst in de container in Antwerpen.
De container werd verzegeld en de auto werd vastgesjord in de container.
Op 04/12/09 is de container op de boot van Grimaldi geplaatst en vaart af naar Buenos Aires. De verwachting is dat de boot op 7 januari 2010 aankomt in de haven van Buenos Aires.

  • 07 December 2009 - 17:51

    Osman Kabakci:

    Hoi Leon, Hoi Ilona,

    Langs deze weg wil ik jullie een hele prettige reis wensen en ik hoop dat jullie gezond en wel weer terugkomen.
    De link heb ik intussen bij mijn favorieten geplaatst en zal jullie nauwlettend in de gaten houden en geregeld mailen.
    Ik vind het super wat jullie doen en weet dat jullie er hard voor gewerkt hebben. Destemeer hoop ik dat jullie een super tijd tegemoet gaan.

    Groetjes Osman

  • 07 December 2009 - 18:54

    Angelique:

    Hé Iloontje (en Leon natuurlijk)
    Heel veel succes, geniet ervan...enne ik ga jullie volgen!
    Groetjes Angelique

  • 07 December 2009 - 20:00

    Oliver:

    Prachtige onderneming. Dit doen jullie op deze wijze waarschijnlijk eenmaal in jullie leven. Doe het daarom goed. Let op elkaar en leer van elkaar. Heel veel geluk, verwondering en vooral plezier. Wij volgen jullie.

    Groeten, Oliver

  • 07 December 2009 - 22:15

    Leon Vroemen:

    Hoi Oliver,Osman,en Angelique,
    Ik heb jullie per ongeluk verwijderd uit de mailinglist. Zouden jullie je aub weer op nieuw kunnen aanmelden

    groetjes Ilona

  • 08 December 2009 - 09:22

    Noël:

    Hoi Leon en Ilona,
    Bij deze een geweldige reis toegewenst. Hou ons op de hoogte en kom vooral veilig thuis. Dit laatste geldt natuurlijk enkel en alleen voor Ilona. (grapje!!)

    Groeten Noël

  • 08 December 2009 - 13:01

    Marc S:

    Leon en Ilona,

    Ik wens jullie een geweldig mooie tijd toe!! Geniet ervan!!

    groeten Marc

  • 08 December 2009 - 13:43

    Osman Kabakci:

    Ilona,

    zet me weer in je mailinglist.....

    Groetjes en we houden contact....

  • 08 December 2009 - 20:18

    Angelique:

    Hé Iloontje,
    poging 2 ;-)
    Nogmaals.....heel veel succes enne geniet er maar van!
    Groetjes Angelique

  • 08 December 2009 - 21:23

    Paul:

    Effe teste veur tot g'r gaot.....

  • 09 December 2009 - 12:07

    Hennie:

    hey, gaat snel, nog een paar nachtjes slapen. jammer dat we elkaar niet meer zien voordat jullie vertrekken. heel veel plezier, succes en weinig autopech. we mailen.........

  • 09 December 2009 - 17:04

    Fam.weusten:

    test

  • 10 December 2009 - 19:17

    Marc Vroemen:

    even testen

  • 10 December 2009 - 20:36

    Joyce Roest:

    Hoi Ilona en Leon,
    Ik wil jullie een geweldige reis wensen! We weten allemaal hoeveel moeite en energie vorraf zijn gegaan voordat jullie aan deze geweldige trip konden beginnen!!! Dus geniet met volle teugen ervan! Maak er een saampies een mooie reis van en kom weer goed en gezond weer thuis!! Ik ben trots op jullie dat jullie dit samen zo gaan doen en hier zo voor geknokt hebben om deze droom waar te maken!! Ik blijf jullie volgen via de site!
    XXX Joyce Roest

  • 10 December 2009 - 20:36

    Joyce Roest:

    Hoi Ilona en Leon,
    Ik wil jullie een geweldige reis wensen! We weten allemaal hoeveel moeite en energie vorraf zijn gegaan voordat jullie aan deze geweldige trip konden beginnen!!! Dus geniet met volle teugen ervan! Maak er een saampies een mooie reis van en kom weer goed en gezond weer thuis!! Ik ben trots op jullie dat jullie dit samen zo gaan doen en hier zo voor geknokt hebben om deze droom waar te maken!! Ik blijf jullie volgen via de site!
    XXX Joyce Roest

  • 13 December 2009 - 10:00

    Jeroen En Ilona:

    He Bekkerke en Ilona,

    eens kijken of dit vies systeem werkt. Hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Heb je nog een zware kop of niet, haha.
    De groeten.

  • 13 December 2009 - 11:46

    Larry En José:

    Hey Ilona en Léon

    We wensen jullie een heel goede en behouden reis en hopen dat jullie alles vinden wat jullie zoeken in deze uitdaging.
    Léon ik ben benieuwd welke tattoo je aan dit avontuur over houd.
    We zullen jullie op de voet blijven volgen enne...als jullie "het" vinden dan horen we het wel. Dan komen we jullie achterna!!

    Groet, Larry en José

  • 13 December 2009 - 12:59

    Mandy En Leon:

    Hey Ilona en Leon,

    Geweldig, nu kunnen we jullie echt gaan volgen. Wel niet weer iedereen uit jullie mailinglist halen he ;) Ach anders kom ik even over voor een cursusje... Yeah I wish!!

    GENIET ervan met zijn tweeën. Ik sluit me aan bij de rest dat het jullie van harte is gegund en dat jullie er keihard voor (soms tegen de bierkaaien aan) hebben moeten werken.

    Ik hoop op heel veel lange verslagen hier!

    Groetjes, Leon en Mandy

  • 22 December 2009 - 07:06

    Roy B:

    Leon/Ilona
    Heel veel plezier, ben voorzichting en geniet vooral van alles en elkaar.
    Bekkerke let good op die ouw.
    grtjs Roy

  • 22 December 2009 - 13:24

    Jo Franken:

    Hoi Ilona en Leon,
    Jullie waren weg in de periode dat ik verlof had. Zodoende heb ik jullie geen "goede reis" meer kunnen wensen. Dit doe ik dan bij deze!!!
    Jullie hebben heel wat voor de boeg en jullie zullen heel wat te zien krijgen en veel mee gaan maken. Dat dit allemaal onder "goede omstandigheden moge gebeuren.
    Veel reisplezier!!!!

    Groetjes,

    Jo.

  • 07 Maart 2010 - 06:48

    Jack:

    Hey

    Na ik nu pas vernomen had dat jullie online de trip weergeven toch nog een reactie mijnerzijds.
    Geweldig goed van jullie om dit te doen. Alles goed daar Nog "spannende" dingen meegemaakt ;-). Effin geniet ervan zal jullie volgen via deze site. Blijf gezond

    gr J@ck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

leon

Actief sinds 30 Nov. 2009
Verslag gelezen: 1102
Totaal aantal bezoekers 134965

Voorgaande reizen:

19 December 2015 - 14 Januari 2016

Sri Lanka 2015/2016

06 Februari 2013 - 13 Februari 2013

Weekje Curacao

19 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

Faroer eilanden en IJsland

08 Augustus 2011 - 02 September 2011

Borneo 2011

12 December 2009 - 23 Oktober 2010

Met de Land Rover door Zuid Amerika

Landen bezocht: