Afvaart naar Antarctica - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van leon vroemen - WaarBenJij.nu Afvaart naar Antarctica - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van leon vroemen - WaarBenJij.nu

Afvaart naar Antarctica

Door: Leon en Ilona

Blijf op de hoogte en volg leon

20 December 2009 | Argentinië, Ushuaia

Vandaag 16:30 uur, lokale tijd, in NL 19:30 uur, vertrekken we met het Schip: Akademik Sergey Vavilov, naar Antarctica.
Het eerste wat we aandoen zijn de Falkland Islands, daarna de South Georgia Islands en vervolgens the Antarctic penninsula.

• 20 December 2009 - 13:57

Tanja:

Veel plezier en laat die pinguïns niet teveel schrikken!!!

Fijne feestdagen!!!! Groetjes Tanja, Romy en Dylano!!!

• 20 December 2009 - 14:55

Jean V.:

He Leonke en Ilona. Lijkt me te gek daaro in Antartica. Veel plezier en geniet er maar lekker van.

Gr Jeanke

• 20 December 2009 - 15:53

Terence :

Ha avonturiers, Ushuala klinkt wel exotisch is dat een naam van de natives daar. Ik ben benieuwd naar de foto's. Als het mogelijk is kunnen jullie deze sturen naar troey1@tele2.nl Veel ontdeks. Gr. Terence.

• 20 December 2009 - 17:27

Osman:

Goede reis en kom veilig terug. Vergeet niet de eskimo's de groeten van mij te doen....

Veel plezier en geniet maar lekker.

• 20 December 2009 - 20:48

Joyce Roest:

Hey luitjes,
    Ik wens jullie een behouden vaart en geniet van al het moois wat op jullie pad gaat komen!!! Ben benieuwd naar de foto's!!! Have fun!
    X Joyce

• 20 December 2009 - 22:42

Guido:

ey leon en ilona,
    ben net terug van het zuipe,
    heel veel plezier en kijk uit daar!
    hier is het ong. -6 gr guido en de rest van de fam.

• 21 December 2009 - 22:49

Wim Vonk (RMP):

een beetje laat rearie maar nu pas jullie site gevonden , wel gelijk toegevoegd. Ik blijf jullie avonturen volgen.
    Succes tussen de pinguins en prettige kerstdagen en een gezond , reislustig en avontuurlijk 2010 gewenst

Groeten WiM

• 22 December 2009 - 03:38

"De Köhl":

He Iloon en Bekker.

Zoa te heure geit alles good doa bie uch.
    Maak mer veul spas doa op dea boat.
    Veer wunsje uch alvas enne fejne kers en unne gooi roetsj nao 2010.

Hans en Monique.
    XXX

• 22 December 2009 - 09:32

Ruud En Paola:

Heel veel groeten uit Maasbracht.

Een hele fijne reis gewenst op antartica! (lijkt ons echt te mooi daar).
    Hele fijne kerstdagen en ene gowe roetsch.

• 22 December 2009 - 16:39

Eric & Paulien:

Leon en Ilona,

geniet van alle mooie dingen die jullie mee gaan maken. Ben voorzichtig met de zuidpool, want het schijnt steeds minder te worden...

Alvast een fijne kerst en een goed uiteinde. Hier dooit het, met hier en daar nog wat sneeuw. In ieder geval hebben jullie wel een witte kerst.

Geniet ervan en proost op jullie gezondheid.

Gegroet Eric en Paulien.

• 23 December 2009 - 16:27

Wim Bodelier:

Hallo Leon en Ilona,
    Ik wens jullie heel veel plezier en geniet vooral van deze unieke vakantie
    Al vast prettige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar gewenst!!

• 24 December 2009 - 09:36

Henny:

Grüssie, weer höbben uch gevonje.
    't Waor auch lestig zeuke in dae maeters hoage schjniee in Schalbruch. Weer haupe dat geer onvergaetelikke fieesdaag zolt belaeve dao gans onger am Arch der Welt. Volge doon v'r uch mit z'n alle vanoet ooze Heimat. Kiek oet,geniet en tot 't volgende berich.
    Henny,Nicole,Jurn,Tijn en Jinte

• 24 December 2009 - 10:16

Iris En Jaakie:

Hallo daar, het lijkt me echt super daar in antartica. We wensen jullie fijne feestdagen en een heel mooi 2010.

Groetjes Jack en Iris.

• 24 December 2009 - 16:11

Thei En Christa:

Hallo wereldreizigers,
    Wij wenden jullie feine kerstdagen en een geweldige jaarwisseling. Dit jaar zal totaal anders zijn als de jaarwisseling in Ulestraten bij Hugo. Heel veel plezier gewenst vanuit Ulestraten.

• 26 December 2009 - 09:28

Wendy En Hupie:

Hey ex collega,s ha ha..
    Eindelijk op weg!! allereerst fijne feestdagen helaas kon ik niet aanwezig zijn op jullie afscheids feestje maar ik ga zeker de reis volgens heb de plannen ook al 5 jaar moeten aan horen ha ha!! Nadine mijn vriendin je weet wel zit momenteel in australie gaat over 2 weken naar balie en begin februari ook richting zuid amerika... Ik mail haar jullie site wel... geniet van alle momenten die jullie mee maken en wens jullie heel veel reis geluk toe !! dikke zoen wen en fam.

• 27 December 2009 - 07:02

Brenda R.:

Hey Ilona en Leon...

Bij deze nog eens een hele goede reis gewenst. Ik ga de site zeker in de gaten houden!!!

Alvast vanaf hier een heel goed uiteinde en fantastisch nieuwjaar gewenst!!!

Gr Brenda

• 28 December 2009 - 10:35

Peter P.A.N.:

Hallo luitjes,

Ik begon jullie nu toch wel te missen haha. Maar ik heb jullie gevonden. Ik wens jullie een hele fijne vakantie en geniet ervan.

Groetjes,
    Peter

• 28 December 2009 - 12:27

Frans F:

He avonturiers,

Ben wat aan de late kant, maar had wat moeite de goede site te vinden. Maar zoals jullie lezen is het me dan toch gelukt. Wij blijven jullie volgen.
    gr Frans en Truus

• 30 December 2009 - 12:50

Crollie:

Wat een rust en orde op de afdeling. Gaos is toch meer mijn ding. Heel veel plezier daar en hoop dat Antartica mooi is geweest. Begrijp dat het echt de onbewoonde wereld daar is omdat jullie niet kunnen mailen van daaruit. Ben benieuwd hoe het geweest is en hoop dat de Land Rover nu wel klaar staat. Maar neem aan dat jij dat geregeld hebt Leon dus dat komt wel goed. Veel plezier nog en blijf jullie volgen.

• 01 Januari 2010 - 10:10

Danae:

Ik heb deze week de film eight below gekeken over een poolhondentocht, waar jullie nu zijn, wauw!!!!! wat een prachtige omgeving, geniet er van!!!!!!

• 02 Januari 2010 - 09:46

Rob L.:

Hee Leon en Ilona.
    Beter laat dan nooit zeggen ze ....
    Ik wil jullie een ontzettend leuke, gezellige, ontspannen, mooie en vooral veilige reis wensen..oh ja..en nog een gelukkig 2010 !!!

Tot het volgende verslag.
    Groetjes oet Bugte

• 02 Januari 2010 - 18:07

Martin:

Alles goed in het koude zuiden. Ik hoop dat Ilona nu niets sloopt en het schip boven blijft. Waar blijven de foto's op de site?? Nog alles goeds voor 2010, zeker voor dit prachtige jaar voor jullie.

• 02 Januari 2010 - 21:14

Peter:

Hoi Leon en Ilona,

Allereerst een heel goed en gezond 2010 toegewenst. Hoop dat jullie een mooie tijd en reis hebben in de prachtige omgeving waar jullie je nu bevinden. Hopelijk voor jou Leon, zitten er geen ganzen vastgevroren in het ijs ( haha ). Maak er in ieder geval iets moois van en kom veilig weer terug.

Groetjes, Chef Driepoel.

• 03 Januari 2010 - 13:32

Angeliekske:

Hé avonturiers!!
    Het gaat nog steeds goed (heb nieuws in de gaten gehouden, geen gezonken Akademik Sergey Vavilov aangetroffen !!!)
    Dus....waarschijnlijk gaat alles nog naar wens!
    In ieder geval de aaaalllleeeerbeste wensen voor 2010!!!

• 03 Januari 2010 - 20:38

Pascal En Kim:

Hoi L en I,

Jullie zullen dit nog wel niet lezen, maar een super 2010 gewenst (maar dat zal zekert wel lukken).
    We zijn benieuwd naar het volgende verslag :-).

Grz,

Pascal en Kim.

• 03 Januari 2010 - 20:38

Pascal En Kim:

Hoi L en I,

Jullie zullen dit nog wel niet lezen, maar een super 2010 gewenst (maar dat zal zeker wel lukken).
    We zijn benieuwd naar het volgende verslag :-).

Grz,

Pascal en Kim.

• 03 Januari 2010 - 21:00

Eric & Paulien:

Leon en Ilona,

wij willen jullie alle goede dingen des levens toewensen en vooral een goede gezondheid. Dat is het allerbelangrijkste!!

Groetjes Eric en Paulina.

Ik weet niet of ik jullie ook een persoonlijke mail kan sturen, maar dat vraag ik wel even na.

• 04 Januari 2010 - 09:54

De Buren:

Hallo buren in het ver.
    De Beste wensen voor 2010 en een avontuurlijk jaar maar dat zal wel lukken denk ik.
    Hier is alles oke en koud met een pakje sneeuw.
    De (nieuwe buren)zijn geariveerd.We blijven jullie volgen en kijken uit naar de eerste foto`s.

Groetjes de buren Charles,Mathilda
    Richard en Harold.

• 04 Januari 2010 - 20:08

Larry En José:

Hey Ilona en Léon,

Het allerbeste gewenst voor 2010, vanuit een koud en wit Bingelder!!
    Zal bij jullie wel wat frisser zijn!!
    We blijven jullie volgen.

Gr Larry en José

• 05 Januari 2010 - 21:41

Maartje & Jordy:

hé globetrotters,
    alsnog de beste wensen voor 2010 voor jullie.
    Verder hopen we dat jullie fantastische reis voorspoedig verloopt en geniet vooral van al het moois om jullie heen.
    Groetjes, M,J en B

• 18 Januari 2010 - 18:17

Iboica En Rene:

Hebben jullie die foto van jullie twee laten maken door een van de pinguïns !! Prachtige foto's gemaakt. We hopen er nog vele te zien. Groetjes