Aankomst in Ushuaia - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van leon vroemen - WaarBenJij.nu Aankomst in Ushuaia - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van leon vroemen - WaarBenJij.nu

Aankomst in Ushuaia

Door: Leon en Ilona

Blijf op de hoogte en volg leon

17 December 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Op 16/12 na 3,5 uur vliegen aangekomen in Ushuaia, Fin del Mundo.

Een leuk plaatsje vergelijkbaar als Valkenburg, veel restaurants, souvenierkraam, kortom, jullie kennen het wel.
Vanaf hier vertrekken we op 20/12 voor een 19 daagse reis, met het schip de Akademik Sergey Vavilov naar de Falkland eilanden/South Georgia Islands en Antartic Penninsula, waar we 7/01/2010 weer van terugkomen.
In die tussentijd kunnen we het reisverslag niet bijwerken, dus geen paniek als jullie voorlopig niets meer vernemen van ons.
Staat er na 10/01 nog niets op dan hebben jullie waarschijnlijk het nieuws gemist dat er mischien een boot is gezonken in omgeving van Antarctica.
Bij deze wensen wij eenieder alvast:
felices fiestas en feliz año nuevo.

• 18 December 2009 - 07:02

Marc S:

Schitterend. Maak vooral veel plezier en geniet er zo ongelofelijk veel van. Have fun enne.... een goeie roetsj naar 2010

• 18 December 2009 - 07:46

Marion&Jos :

We wensen jullie een prettige kerst en een gelukkig Nieuwjaar.
    Dat van die gezonken boot hebben we niet gelezen.
    Geniet maar van die koude tijd op Antarctica.
    grtzzz JKMC

• 18 December 2009 - 09:44

Nanda:

T reddingsteam is al geregeld. Ik ben uiteraard teamcaptain :-)))) heel fijn daag tuschje die pinguïns in.

Grtz nanda

• 18 December 2009 - 14:52

Ansjeliekske:

Hele fijne feestdagen daar!!! een super 2010, enne er gaat echt geen boot zinken hoor!!

ps plaatsje vergelijkbaar met valkenburg.....hoe zijn de terrasjes daar geregeld ;-)

• 18 December 2009 - 17:21

Mandy:

Heb je voor het geval dat, dan toch maar wat snorkels geregeld? ;)

Nee hoor, dat komt vast wel goed, enige dat jullie nu moeten doen is genieten!
    Jammer dat we nu zo lang op het volgende verslag moeten wachten maar als jullie er voor zorgen dat dat dan wel spectaculair is dan wachten we graag!!

Unne gooje roetsj!!

• 19 December 2009 - 00:32

Osman:

Zorg dat jullie heelhuids aankomen.
    Ben zeer benieuwd naar jullie volgend verslag.
    Alvast hele fijne feestdagen en "Yeni yiliniz kutlu olsun..."

Nee.... ik heb jullie niet uitgescholden...:-)
    Allen maar de beste wensen gewenst....

Toedeledoki en tot 7 januari

• 19 December 2009 - 09:00

Jofraatjes:

Hé Mutsen. Mocht de boot zinken dan zijn jullie voor de zeeleeuwen gegooid.
    Kunnen jullie ze nog van dichter bij bekijken. Daarna worden jullie op het strand gespoeld en er weer afgetrokken door de Orka's. Wordt je een lekker hapje Ilona met Leon zal dat wel een bittere pil worden.
    Geweldig zo'n avontuurlijke vakantie.
    Hele fijne feestdagen en een geweldig avontuurlijk 2010 en het belangrijkste gezond weer terug.

Gr Johan en Franny.

• 19 December 2009 - 19:53

Paul:

Alles wat ik tot nu toe lees klinkt als een super ervaring.

Vreemd eigenlijk dat jullie inmiddels "verbrand" zijn terwijl het hier momenteel pakweg 13 graden onder nul is.... Maar dat staat jullie ook nog te wachten op de zuidpool...

Neem het ervan en vanuit Sjömmert alvast fijne feestdagen gewenst. Volgens mij wordt dit een kerst en jaarwisseling welke jullie niet snel gaan vergeten.

Gr. Paul, Karin, Jesse & Loïs

• 26 December 2009 - 09:30

Fred & Chantal:

Hoi,

Prettige Kerstdagen en een Gezond 2010. We hopen dat jullie het naar jullie zin hebben. Deze link werkt trouwens uitstekend. Geniet ervan want het lijkt ons een geweldige belevenis en uitdaging. ALLES KUMP GOOD!!!

Groetjes Fred & Chantal

• 26 December 2009 - 14:06

Rono:

hey witte en bekker,

fijn feestdaag en alvas eine gooje roetsj.
    Amuzeer uch en tot sjnel..

groetjes...

• 01 Januari 2010 - 10:23

Paul Goossens:

Hallo Leon en Ilona!

Wat een plek om oud en nieuw te vieren! Hoop dat het mooi was, zal vast en zeker bijzonder zijn geweest?

Heb via je nichtje van deze site gehoord, en zal jullie reis blijven volgen!

Groeten en tot achter een paar maanden!
    Paul en Kirsten