van Kota Kinabalu naar Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van leon vroemen - WaarBenJij.nu van Kota Kinabalu naar Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van leon vroemen - WaarBenJij.nu

van Kota Kinabalu naar Kuching

Door: Leon en Ilona

Blijf op de hoogte en volg leon

20 Augustus 2011 | Maleisië, Kuching

Na de lange rit met de bus zijn we terug naar Kota Kinebalu gegaan.
Daar aangekomen zijn we nog enkele dagen in de stad gebleven.
We hebben de markt nogmaals bezocht en ook nog eens gegeten op de Fillipijnse BBQ.
Een dagje naar Palua Manukan om wat bij te kleuren in de zon en wat in de zee te zwemmen.
In de namiddag terug, al gauw bleek dat we teveel in de zon hadden gelopen.
Flink verband moeten we nu de koelte opzoeken en de aftersun zijn werk laten doen.
De volgende dag een dagtocht naar het Nationaal park Kinabalu gemaakt en daar enkele wandelroutes gelopen door de jungle.
Doordat het park op hoogte ligt is het vrij koel en dat scheelt wel als je verbrand bent.
Helaas de beklimming van Mount Kinabalu zit er dit jaar niet in.
De volgende dag het vliegtuig genomen naar Kuching.